mc 04
3 '1(
"4/3
)
193 cm (6 '3
3/4"
)
173 cm (5' 8")
237 cm(7'9
1/4"
)
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
8 9 10 11 12 13 14
1
2 3 4 5 6 7
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
POKYNY NA RÝCHLE ZOSTAVENIE
1. Do priestoru pre batérie vložte batérie 3 AA alebo zasuňte adaptér do
zásuvky a potom zasuňte zástrčku do zásuvky na pravej strane terča.
2. Stisnutím ľubovoľného tlačidla ukončíte automatický test LCD.
3. Pre vstup do ponuky hier stisnite tlačidlo Game, pre nastavenie
možností zvolenej hry stisnite tlačidlo Option.
4. Tlačidlom Change potvrdíte nastavenie hry a možností a posu
niete sa na
ďalší nastavovací panel.
5. Tlačidlom Option spustíte začiatok hry single, double alebo triple IN,
tlačidlom Change potvrdíte voľbu IN (začiatok hry). Tlačidlom Option
vyberiete zakončenie hry single, double alebo triple OUT a U tlačidlom
Change potvrdíte voľbu OUT (zakončenie hry). Ide len o hry ’01.
6. Tlačidlom Player vyberiete počet hráčov (od 1 do 8) alebo 2 tímy.
7. Tlačidlom Change začnete
novú hru.
8. Tlačidlom Change zmeníte po každom kole hráčov.
9. Pridržaním tlačidla>RE-START na dobu 2 sekúnd znova spustíte
rovnakú hru
BEZPEČNOSTNÉ POZORNENIE
1. Táto hra je určená len pre šípky s mäkkými, plastovými hrotmi, šípka s
oceľovým hrotom by zničila terč.
2. Šípky sú hrou pre dospelých. Jej súčasťou sú ostré hroty a hrany, deti by
preto mali hrať pod dohľadom dospelých.
3. Pri hre buďte vždy opatrní; pred každým hodom sa ubezpečte, že pred
terčom nikto nestojí.
4. Toto zariadenie obsahuje malé súčasti, a preto nie je vhodné p
re deti do
3 rokov.
5. Toto zariadenie funguje na batérie alebo pomocou transformátora, vhodný
transformátor by mal mať výkon 9V DC/500 mA.
6. Pred čistením zariadenie odpojte z transformátora.
7. Celý tento návod si prosím láskavo odložte, obsahuje totiž nielen
podrobné informácie o hre, ale slúži aj ako záručný list.
POPIS A NASTAVENIE HRY
INŠTALÁCIA
1. Vyberte vhodné miesto, ktoré je v súlade s medzinárodnými pravidlami
o výške a vzdialenosti, popísanými na obrázku, a ubezpečte sa, že kábel
adaptéru je dostatočne dlhý, aby dosiahol od elektrickej zásuvky k terču.
2. Vo výške 6′ 3 7/8” (193 cm) od zeme vyvŕtajte dieru pre hornú skrutku,
dolná skrutka je vo vzdialenosti 1’ 3 3/4” (40 cm) kolmo pod hornou
skrutkou.
3. Terč pevne zaveste na ob
e skrutky. Skôr než od terča odídete, ťahom za
terč sa ubezpečte, že je riadne upevnený.
4. Obe skrutky by nemali vyčnievať zo steny o viac než 8 mm, aby
sa zabránilo poškodeniu vnútorného elektrického obvodu a aby
pevne držali terč.
Medzinárodný štandard Polohy zaistené skrutkou .
FUNKCIE TLAČIDIEL
Na terči sú 3 tlačidlá s rôznymi funkciami, ktoré zobrazuje táto tabuľka:
Tlačidlá Funkcia pri
Funkcia v priebehu hry A.
CHANGE
>RE-START
Potvrdenie
nastavenia.
-
Zmena hráča.
Nový začiatok hry.
GAME/PLAYER
Score Review
>Game Review
DELETE
Možnosti hry/hráči.
-
-
-
-
Meniace sa skóre hráčov.
Prehľad hry.
Zrušiť skóre poslednej šípky.
OPTION/HOLD
SOUND
Double/Triple In/Out.
Vypnúť/zapnúť zvuk.
Stlmiť/zosilniť terč.
Vypnúť/zapnúť zvuk.
POZNÁMKA:
• Bez>: Stlačte tlačidlo.
• > PREHĽAD hry: Držte tlačidlo po prehľade skóre.
• S>: Stlačte a držte 3 sekundy.
DISPLEJ LCD:
Displej LCD je rozdelený na 3 časti.
Význam každej časti sa mení podľa
zvolenej hry. Značka “##” znamená
výšku skóre, počet životov alebo
bodov.
A.
1. ##: Skóre hrajúceho hráča.
2. -##-: Číslo, ktoré má trafiť hrajúci hráč.
3. L or H ##: Skóre hráča, ktorý vedie v hre OVER & UNDER.
4. Pit# or bAt#: Na rade je nadhadzovač alebo hráč na pálke.
5. P#F# or t#F#: P4F1 znamená, že hráč č. 4 vyhral. “t” znamená tím.
6. 2 až 7 (for snook): Cieľom je trafiť ktorékoľvek z čísiel 2, 3, 4, 5, 6 alebo 7.
7. 15-E, niCE, #bAS, HonE (pre hru Baseball):
Cieľom je trafiť
čísla od 15 do 20 a stred; Nice, číslo mety, home run.
B.
1. -##-: Číslo, ktoré má trafiť hrajúci hráč.
2. ##H# (pre hru Ludo): Ak hrajúci hráč trafí ##, vymaže hráča #.
3. ##H (21 POINTS): Najvyššie skóre (pod 21 bodov) v danom kole.
4. r-#: Číslo (#) kola (r).
5. db alebo bE(Soccer): Hráč má trafiť dvojnásobok alebo stred.
6. 1 až 5 (Bingo): Cieľom je trafiť ktorékoľvek z čísiel 1, 2, 3, 4 alebo 5.
7. ##: Tímové skóre v hrách Baseball and Penny.
8. Ho # or #H: Jamka 1, 2...atd. 1, 2, 3…atd. Jamka pre hru Golf.
9. ##dt (pre hru Free): Zostávajúce šípky.
C.
1. ##: Skóre ďalšieho hráča.
2. -##: Číslo, ktoré má trafiť ďalší hráč.
3. #L: Počet životov (bodov) práve hrajúceho hráča.
4. Ι,п and #P: Označenie bežcov na metách, “ ” for 1
st
base, “ ” for
2
nd
base and “ ” for 3
rd
base, a zostávajúcich hráčov tímu na pálke.
5. bE-#: Zostávajúci stred, ktorý má trafiť nadhadzovač (English Cricket).
B+Γ:
• Stav uzavretosti jednotlivých čísiel
1. SCORE CRICKET & CUT-THROAT CRICKET:
hrajúceho hráča je zobrazený na
spodnej rade displejov.
• Prostredná značka svieti vtedy, keď
hráč dané číslo ani raz nezasiahol.
• Dolné 3 značky označujú súčasný
stav uzavretosti čísla.
• Ľavá horná značka svieti na znamenie
toho, že hráč číslo napokon zavrel.
• Najvrchnejšia značka svieti vtedy,
keď všetci ostatní hráči dané číslo
zavreli, a hrajúci hráč preto nemôže na ňom bodovať.
2. NO SCORE CRICKET, SCRAM (7t), PENNY:
-: Jedna značka.
=: 2 značky.
≡: 3 značky.
3. SCRAM 21 Target:
PRAVIDLÁ HRY
NIEKTORÉ VŠEOBECNÉ PRAVIDLÁ ŠÍPOK
1 kolo sú 3 šípky. Šípkou, ktorá vypadne z terča alebo sa od neho odrazí,
sa nesmie znova hádzať. Hráč, ktorý odhádže, musí vybrať svoje šípky
z terča.
2. Hráči hádžu v pevne stanovenom poradí. Na stanovenie poradia sa
hádže jedna šípka na stred. Hráč, ktorý hodí najbližšie k stredu, začína.
3 .Výsek je bodovo ohodnotený svojím číslom, kruhy dvojnásobných a
trojnásobnýc
h hodnôt body znásobujú. Veľký stred má hodnotu 25
bodov, malý stred znamená 50 bodov (2 x 25).
’01 HRY: 301, 501… to 1001 (A01)
1. Všetci hráči začínajú na skóre 301, 501…901 alebo 1001 bodov.
Cieľom hry je odratúvať skóre každého kola od celkového skóre. Keď
hráč dosiahne presne hodnotu 0 bodov, hra sa skončí.
2 .Kolo je neúspešné (na displeji sa ukáže buSt), keď hráč hodí šípku,
ktorou prekročí zostávajúce skóre. V takom prípade sa mu nemôže
podariť dosiahnuť presná nula, jeho kolo sa končí a
jeho celkové skóre
sa vracia na hodnotu, ktorú malo na začiatku kola.
3. Jestvuje niekoľko možností začatia a zakončenia hry (In/Out):
a). DOUBLE/TRIPLE IN
Hráč začína bodovať až po zásahu ľubovoľnej dvojnásobnej/
trojnásobnej hodnoty alebo malého stredu.
b). DOUBLE/TRIPLE OUT
Hráč musí dosiahnuť nulu zásahom ľubovoľnej dvojnásobnej/
trojnásobnej hodnoty alebo malého stredu. Kolo je neúspešné, ak
hráč klesne o 1 bo
d (1 alebo 2 body) pod hodnotu teoreticky
dosiahnuteľnú v danom kole.
HIGH SCORE: 6-15 kôl
1. Cieľom hry je dosiahnuť čo najvyššie skóre.
2. Najprv si zvoľte počet kôl. Keď posledný hráč hodí tretiu šípku v
poslednom kole, zariadenie automaticky vyhodnotí poradie hráčov.
COUNT UP (C-Up): 100, 200 … až 900
1. Každý hráč priratúva k začiatočnému skóre 0 bodov všetky získané
body.
2 .Vyhráva ten hráč, ktorý ako prvý dosiahne alebo prekročí stanovenú
bodovú hranicu.
1
‘01
● ● ● ●
High score
3
Count Up
● ● ● ●
4
Random shoot
● ● ● ●
7
Count Down
● ● ●
Clock 1
9
● ● ●
10
Clock 3
● ●
13
Cricket
● ● ● ●
English Cricket
15
● ● ● ●
16
Halve it
● ● ● ●
19
Shanghai
● ●
Scram
21
Killer
● ● ●
22
Soccer
● ● ● ●
25
Free
● ● ● ●
Adapter
● ● ● ●
• Ďakujeme za zakúpenie elektronických šípiek od firmy Echowell.
Prečítajte si pozorne tento návod a oboznámte sa s hrou skôr,
než ju začnete hrať.
• Tento návod na použitie platí pre 88/100/120 ponúka 27 hier,
100 ponúka 20 hier a 88 ponúka 16 rôznych hier.
• Hry pre 88: od 301 do 1001, High Score (Kto viac), Count up,
Random Shot, Under (Pod), Over, Clock 1 (Hodiny 1), 9 Lives
(9 životov), Best Ten (|10 najle
pších), Cricket, Cut-Throat
Cricket, Halve It, Follow the Leader (Nasleduj vedúceho hráča),
Scram, Soccer and Free.
• Hry pre 100: rovnaké ako pre 88, a navyše Count Down
(Odrátavanie), Clock 2 (Hodiny 2), Killer and Billiards (9 gulí).
• Hry pre 120: s výnimkou Killer (Zabiják) rovnaké ako u 100, a
okrem toho Ludo (Človeče, nehnevaj sa), English Cricket, All
51 by 5, Shanghai I, II & III, Shove Ha Penny, Double Down
41, a 21 Points (21 bodov).
Čísla výsekov
3x20 najvyššie
skóre (60 bodov)
Trojnásobná
hodnota (x3)
Malý stred
(50 bodov)
Chytač (0 bodov)
Dart Board
stred býčieho oka
stena
čiara hodu
*
About 1/4"(6mm)
pevná skrutka
elektrický
výstup
tlačidlo Change
Adaptérový konektor
adaptér (pomocou)
prípojka
Snafe
skrutky, 2 kusy
náhradné špičky,
14 kusov
mäkká Barel letka - koniec
špička operenia šípu
šípka × 6 sád
PREHĽAD SKÓRE
tlačidlo
GAME/PLAYER
tlačidlo
OPTION/HOLD
Dvojnásobná
hodnota (x2)
Veľký stred
(25 bodov)
Single Rings
(x1)
Zapojte sa do diskusie o tomto výrobku
Tu sa môžete podeliť o to, čo si myslíte o Echowell JURA_100 Terč. Ak máte otázku, najprv si pozorne prečítajte návod. Vyžiadanie manuálu je možné vykonať pomocou nášho kontaktného formulára.