Návod Echowell JURA_100 Terč

Potrebujete príručku pre svoj Echowell JURA_100 Terč? Nižšie si môžete bezplatne prezrieť a stiahnuť príručku vo formáte PDF v slovenskom jazyku. Tento produkt má momentálne 0 často kladené otázky, 0 komentárov a má 0 hlasov. Ak toto nie je manuál, ktorý chcete, kontaktujte nás.

Je váš výrobok pokazený a nepodarilo sa vám problém odstrániť pomocou pokynov v návode? Prejdite na portál Repair Café, kde nájdete bezplatné servisné služby.

Návod

Loading…

mc 04
3 '1(
"4/3
)
193 cm (6 '3
3/4"
)
173 cm (5' 8")
237 cm(7'9
1/4"
)
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
8 9 10 11 12 13 14
1
2 3 4 5 6 7
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
POKYNY NA RÝCHLE ZOSTAVENIE
1. Do priestoru pre batérie vložte batérie 3 AA alebo zasuňte adaptér do
zásuvky a potom zasuňte zástrčku do zásuvky na pravej strane terča.
2. Stisnutím ľubovoľného tlačidla ukončíte automatický test LCD.
3. Pre vstup do ponuky hier stisnite tlačidlo Game, pre nastavenie
možností zvolenej hry stisnite tlačidlo Option.
4. Tlačidlom Change potvrdíte nastavenie hry a možností a posu
niete sa na
ďalší nastavovací panel.
5. Tlačidlom Option spustíte začiatok hry single, double alebo triple IN,
tlačidlom Change potvrdíte voľbu IN (začiatok hry). Tlačidlom Option
vyberiete zakončenie hry single, double alebo triple OUT a U tlačidlom
Change potvrdíte voľbu OUT (zakončenie hry). Ide len o hry ’01.
6. Tlačidlom Player vyberiete počet hráčov (od 1 do 8) alebo 2 tímy.
7. Tlačidlom Change začnete
novú hru.
8. Tlačidlom Change zmeníte po každom kole hráčov.
9. Pridržaním tlačidla>RE-START na dobu 2 sekúnd znova spustíte
rovnakú hru
BEZPEČNOSTNÉ POZORNENIE
1. Táto hra je určená len pre šípky s mäkkými, plastovými hrotmi, šípka s
oceľovým hrotom by zničila terč.
2. Šípky sú hrou pre dospelých. Jej časťou sú ostré hroty a hrany, deti by
preto mali hrať pod dohľadom dospelých.
3. Pri hre buďte vždy opatrní; pred každým hodom sa ubezpečte, že pred
terčom nikto nestojí.
4. Toto zariadenie obsahuje malé časti, a preto nie je vhodné p
re deti do
3 rokov.
5. Toto zariadenie funguje na batérie alebo pomocou transformátora, vhod
transformátor by mal mať výkon 9V DC/500 mA.
6. Pred čistením zariadenie odpojte z transformátora.
7. Ce tento návod si prosím láskavo odložte, obsahuje totiž nielen
podrobné informácie o hre, ale slúži aj ako záručný list.
POPIS A NASTAVENIE HRY
INŠTALÁCIA
1. Vyberte vhodné miesto, ktoré je v súlade s medzinárodnými pravidlami
o výške a vzdialenosti, popísanými na obrázku, a ubezpečte sa, že kábel
adaptéru je dostatočne dlhý, aby dosiahol od elektrickej zásuvky k terču.
2. Vo výške 6 3 7/8” (193 cm) od zeme vyvŕtajte dieru pre hornú skrutku,
dolná skrutka je vo vzdialenosti 1’ 3 3/4” (40 cm) kolmo pod hornou
skrutkou.
3. Terč pevne zaveste na ob
e skrutky. Skôr než od terča odídete, ťahom za
terč sa ubezpečte, že je riadne upevnený.
4. Obe skrutky by nemali vyčnievať zo steny o viac než 8 mm, aby
sa zabránilo poškodeniu vnútorného elektrického obvodu a aby
pevne držali terč.
Medzinárodný štandard Polohy zaistené skrutkou .
FUNKCIE TLIDIEL
Na terči sú 3 tlačidlá s rôznymi funkciami, ktoré zobrazuje táto tabuľka:
Tlačidlá Funkcia pri
nastavení hry A.
Funkcia v priebehu hry A.
CHANGE
>RE-START
Potvrdenie
nastavenia.
-
Zmena hráča.
Nový začiatok hry.
GAME/PLAYER
Score Review
>Game Review
>
DELETE
Možnosti hry/hráči.
-
-
-
-
Meniace sa skóre hráčov.
Prehľad hry.
Zrušiť skóre poslednej šípky.
OPTION/HOLD
>
SOUND
Double/Triple In/Out.
Vypnúť/zapnúť zvuk.
Stlmiť/zosilniť terč.
Vypnúť/zapnúť zvuk.
POZNÁMKA:
Bez>: Stlačte tlačidlo.
> PREHĽAD hry: Držte tlačidlo po prehľade skóre.
S>: Stlačte a držte 3 sekundy.
DISPLEJ LCD:
Displej LCD je rozdelený na 3 časti.
Význam každej časti sa mení podľa
zvolenej hry. Značka “##” znamená
výšku skóre, počet životov alebo
bodov.
A.
1. ##: Skóre hrajúceho hráča.
2. -##-: Číslo, ktoré má trafiť hrajúci hráč.
3. L or H ##: Skóre hráča, ktorý vedie v hre OVER & UNDER.
4. Pit# or bAt#: Na rade je nadhadzovač alebo hráč na pálke.
5. P#F# or t#F#: P4F1 znamená, že hráč č. 4 vyhral. “t” znamená tím.
6. 2 až 7 (for snook): Cieľom je trafiť ktorékoľvek z čísiel 2, 3, 4, 5, 6 alebo 7.
7. 15-E, niCE, #bAS, HonE (pre hru Baseball):
Cieľom je trafiť
čísla od 15 do 20 a stred; Nice, číslo mety, home run.
B.
1. -##-: Číslo, ktoré má trafiť hrajúci hráč.
2. ##H# (pre hru Ludo): Ak hrajúci hráč trafí ##, vyme hráča #.
3. ##H (21 POINTS): Najvyššie skóre (pod 21 bodov) v danom kole.
4. r-#: Číslo (#) kola (r).
5. db alebo bE(Soccer): Hráč má trafiť dvojnásobok alebo stred.
6. 1 až 5 (Bingo): Cieľom je trafiť ktorékoľvek z čísiel 1, 2, 3, 4 alebo 5.
7. ##: Tímové skóre v hrách Baseball and Penny.
8. Ho # or #H: Jamka 1, 2...atd. 1, 2, 3…atd. Jamka pre hru Golf.
9. ##dt (pre hru Free): Zostávajúce šípky.
C.
1. ##: Skóre ďalšieho hráča.
2. -##: Číslo, ktoré má trafiť ďalší hráč.
3. #L: Počet životov (bodov) práve hrajúceho hráča.
4. Ι,п and #P: Oznenie bcov na metách, for 1
st
base, for
2
nd
base and “ ” for 3
rd
base, a zostávajúcich hráčov tímu na pálke.
5. bE-#: Zostávajúci stred, ktorý má trafiť nadhadzovač (English Cricket).
B+Γ:
Stav uzavretosti jednotlivých čísiel
1. SCORE CRICKET & CUT-THROAT CRICKET:
hrajúceho hráča je zobrazený na
spodnej rade displejov.
Prostredná značka svieti vtedy, keď
hráč dané číslo ani raz nezasiahol.
Dolné 3 značky označujú súčasný
stav uzavretosti čísla.
Ľavá horná značka svieti na znamenie
toho, že hráč číslo napokon zavrel.
Najvrchnejšia značka svieti vtedy,
keď všetci ostatní hráči dané číslo
zavreli, a hrajúci hráč preto nemôže na ňom bodovať.
2. NO SCORE CRICKET, SCRAM (7t), PENNY:
-: Jedna značka.
=: 2 značky.
: 3 značky.
3. SCRAM 21 Target:
PRAVIDLÁ HRY
NIEKTORÉ VŠEOBECNÉ PRAVIDLÁ ŠÍPOK
1 kolo sú 3 šípky. Šípkou, ktorá vypadne z terča alebo sa od neho odrazí,
sa nesmie znova hádzať. Hráč, ktorý odhádže, musí vybrať svoje šípky
z terča.
2. Hráči hádžu v pevne stanovenom poradí. Na stanovenie poradia sa
hádže jedna šípka na stred. Hráč, ktorý hodí najbližšie k stredu, začína.
3 .Výsek je bodovo ohodnotený svojím číslom, kruhy dvojnásobných a
trojnásobnýc
h hodnôt body znásobujú. Veľký stred má hodnotu 25
bodov, malý stred znamená 50 bodov (2 x 25).
’01 HRY: 301, 501… to 1001 (A01)
1. Všetci hráči začínajú na skóre 301, 501…901 alebo 1001 bodov.
Cieľom hry je odratúvať skóre každého kola od celkového skóre. Keď
hráč dosiahne presne hodnotu 0 bodov, hra sa skončí.
2 .Kolo je neúspešné (na displeji sa ukáže buSt), keď hráč hodí šípku,
ktorou prekročí zostávajúce skóre. V takom prípade sa mu nemôže
podariť dosiahnuť presná nula, jeho kolo sa končí a
jeho celkové skóre
sa vracia na hodnotu, ktorú malo na začiatku kola.
3. Jestvuje niekoľko možností začatia a zakončenia hry (In/Out):
a). DOUBLE/TRIPLE IN
Hč začína bodovať až po sahu ľubovoľnej dvojnásobnej/
trojsobnej hodnoty alebo malého stredu.
b). DOUBLE/TRIPLE OUT
Hč musí dosiahnuť nulu zásahom ľubovoľnej dvojnásobnej/
trojsobnej hodnoty alebo malého stredu. Kolo je neúspešné, ak
hráč klesne o 1 bo
d (1 alebo 2 body) pod hodnotu teoreticky
dosiahnuteľnú v danom kole.
HIGH SCORE: 6-15 kôl
1. Cieľom hry je dosiahnuť čo najvyššie skóre.
2. Najprv si zvoľte počet kôl. Keď posledný hráč hodí tretiu šípku v
poslednom kole, zariadenie automaticky vyhodnotí poradie hráčov.
COUNT UP (C-Up): 100, 200 … až 900
1. Každý hráč priratúva k začiatočnému skóre 0 bodov všetky získané
body.
2 .Vyhráva ten hráč, ktorý ako prvý dosiahne alebo prekročí stanovenú
bodovú hranicu.
HRY
88
100
120
120A
1
‘01
2
High score
3
Count Up
4
Random shoot
5
Under
6
Over
7
Count Down
8
Clock 1
9
Clock 2
10
Clock 3
11
9 lives
12
Best ten
13
Cricket
14
English Cricket
15
Cut-Throat
16
Halve it
17
All 51 by 5
18
Follow the Leader
19
Shanghai
20
Scram
21
Killer
22
Soccer
23
Billiard 9 ball
24
Snooker
25
Free
Adapter
6 darts
ÚVOD
Ďakujeme za zakúpenie elektronických šípiek od firmy Echowell.
Prečítajte si pozorne tento návod a oboznámte sa s hrou skôr,
než ju začnete hrať.
Tento návod na použitie platí pre 88/100/120 ponúka 27 hier,
100 ponúka 20 hier a 88 ponúka 16 rôznych hier.
Hry pre 88: od 301 do 1001, High Score (Kto viac), Count up,
Random Shot, Under (Pod), Over, Clock 1 (Hodiny 1), 9 Lives
(9 životov), Best Ten (|10 najle
pších), Cricket, Cut-Throat
Cricket, Halve It, Follow the Leader (Nasleduj vedúceho hráča),
Scram, Soccer and Free.
Hry pre 100: rovnaké ako pre 88, a navyše Count Down
(Odrátavanie), Clock 2 (Hodiny 2), Killer and Billiards (9 gulí).
Hry pre 120: s nimkou Killer (Zabiják) rovnaké ako u 100, a
okrem toho Ludo love, nehnevaj sa), English Cricket, All
51 by 5, Shanghai I, II & III, Shove Ha Penny, Double Down
41, a 21 Points (21 bodov).
Čísla výsekov
3x20 najvyššie
skóre (60 bodov)
Trojnásobná
hodnota (x3)
Malý stred
(50 bodov)
Chyt (0 bodov)
Dart Board
stred býčieho oka
stena
čiara hodu
*
About 1/4"(6mm)
pevskrutka
elektrický
výstup
tlačidlo Change
Adaptérový konektor
adaptér (pomocou)
prípojka
Snafe
skrutky, 2 kusy
náhradné špičky,
14 kusov
mäkká Barel letka - koniec
špička operenia šípu
šípka × 6 sád
PREHĽAD SKÓRE
tlačidlo
GAME/PLAYER
tlačidlo
OPTION/HOLD
Dvojnásobná
hodnota (x2)
Veľký stred
(25 bodov)
Single Rings
(x1)
Stiahnuť návod v slovenčine (PDF, 0.79 MB)
(Myslite ekologicky a návod si vytlačte, len ak je to naozaj potrebné)

Loading…

Hodnotenie

Dajte nám vedieť svoj názor na Echowell JURA_100 Terč a ohodnoťte výrobok. Chcete sa podeliť o svoje skúsenosti s týmto výrobkom alebo sa niečo spýtať? Napíšte komentár v spodnej časti stránky.
Ste spokojní s Echowell JURA_100 Terč?
Áno Žiadny
Ohodnoťte výrobok ako prvý
0 hlasy

Zapojte sa do diskusie o tomto výrobku

Tu sa môžete podeliť o to, čo si myslíte o Echowell JURA_100 Terč. Ak máte otázku, najprv si pozorne prečítajte návod. Vyžiadanie manuálu je možné vykonať pomocou nášho kontaktného formulára.

Viac o tomto návode

Chápeme, že je pekné mať k svojmu Echowell JURA_100 Terč papierovú príručku. Návod si môžete kedykoľvek stiahnuť z našej webovej stránky a vytlačiť si ho sami. Ak chcete mať originálnu príručku, odporúčame vám kontaktovať Echowell. Mohli by byť schopní poskytnúť originálny návod. Hľadáte príručku k svojmu Echowell JURA_100 Terč v inom jazyku? Vyberte si preferovaný jazyk na našej domovskej stránke a vyhľadajte číslo modelu, aby ste zistili, či ho máme k dispozícii.

Technické údaje

Značka Echowell
Model JURA_100
Kategória Terče
Typ súboru PDF
Veľkosť súboru 0.79 MB

Všetky príručky pre Echowell Terče
Ďalšie príručky od Echowell

Návod Echowell JURA_100 Terč

Súvisiace produkty

Súvisiace kategórie